Imorgon onsdag 19:e april stänger vi gaisare.se för att göra i ordning för vår nya souvenirbutik på nätet. Du kommer att nå den via samma webbadress (gaisare.se) som tidigare och självklart även via menyn här på gais.se. De produkter som finns i nuvarande butik kommer INTE vara omedelbart tillgängliga i den nya, så om det är något du vet att du vill köpa, passa på idag!
Varför byter GAIS butik?
Då sportkontoret varken har lagerutrymme eller personalresurser för att hantera ordrar på ett effektivt och smidigt sätt har vi valt en lösning där en extern aktör sköter försäljningen, och dessutom producerar varje produkt i samband med beställning. Det gör att vi inte heller behöver ligga ute med pengar genom att beställa in ett lager, och dessutom riskera att produkterna inte blir sålda. Vi hoppas och tror att detta blir en positiv förändring både för oss och för dig som kund!
Kommer den nya butiken att bli som den nuvarande?
Den nya butiken kommer inledningsvis att innehålla ett utbud av basprodukter så som t-shirts, hoodies, tygpåsar, muggar och kepsar med GAIS emblem på.
När öppnar den nya butiken?
Vi kommer skriva på hemsidan och i sociala medier när den öppnar, förhoppningsvis sker detta senast fredag 21:e april.
Kan man köpa replica-tröjor i nya butiken?
Ja, vi flyttar över vårt befintliga lager av hemma- och bortatröjor till den nya butiken inom kort.
Kommer det finnas designade produkter?
Successivt kommer vi att flytta över produkter från GAIS befintliga lager till den nya butiken, samt designa nya produkter. Vi har en grupp ideella som jobbar med detta, och de tar gärna emot förslag på nya motiv framöver.
Vem kontaktar jag om jag vill returnera en produkt från den nya butiken?
All kontakt gällande produkter i butiken, köp, returer och eventuella reklamationer tas direkt med vår partner Dropmerch.
Finns det någon fysisk butik att köpa souvenirer i?
Vi har ingen fysisk butik men Makrillarna säljer ett urval av GAIS officiella souvenirer på alla hemmamatcher.
Jag har fortfarande en oanvänd presentkortskod från den nuvarande butiken, vad händer med den?
Aktiva men ej använda presentkortskoder kommer att flyttas över till den nya butiken. Vi ber att få återkomma med mer information kring detta.
Hur gör jag om jag har frågor om en beställning jag gjort från den nuvarande butiken, eller andra frågor?
Kontakta oss via info@gais.se.